جوشانده زیره نبات - تولیدی نبات پایتخت

بسیازی از افراد به خصوص خانم ها دغدغه داشتن اندامی مناسب و سلامتی و تندرستی را دارند. موادی در طبیعت وجود دارند که مصرف آنها به ما در رسیدن به اندام مناسب کمک میکند. در این مقاله از نبات پایتخت قصد داریم شما را با زیره آشنا کنیم. این ماده انواع متخلفی دارد که شامل زیره سبز و زیره سیاه میشود. ترکیب آن با نبات خاصیت درمانی قدرتمندی به آن میدهد. در واقع با مصرف جوشانده زیره نبات از خواص هردوی زیره و نبات بهره مند میشوید. در ادامه به بررسی فواید جوشانده زیره نبات میپردازیم با ما همراه باشید.

 

فواید جوشانده زیره نبات برای سلامتی:

الف) شروع کننده قاعدگی

اگر به هر دلیلی قاعدگی شما به تاخیر افتاده است یا اینکه به هر دلیلی مایل هستید که پریود شما جلو بیفتد میتوانید از جوشانده زیره نبات سود ببرید. جوشانده زیره نبات قاعدگی را شروع می کند و البته دردهای قاعدگی را نیز تسکین میبخشد. هم نبات و هم زیره هر دو برای تسکین دردهای قاعدگی مفید میباشند. و ترکیب این دو در کنار هم این قدرتمندی را بیشتر می‌کند. همچنین کسانی که در حین قاعدگی دچار گرفتگی عضلات میشوند جوشانده زیره نبات درمانی فوری و قوی برا آن ها ست. خیلی از خانم ها در هنگام قاعدگی از بو و طعم آن به تنهایی حالت تهوع می گیرند. به این افراد توصیه میشود از این جوشانده استفاده کنند. زیرا این ترکیب طعم بهتری به زیره میبخشد و در واقع طعم و مزه ای متفاوت دارد.

ب) افزایش اسپرم

خیلی از مردان به دلایل مختلف به کمبود اسپرم مبتلا میشوند. کمبود اسپرم مساوی است با کمبود باروری و لذت جنسی. به طور تقریبی در مردان لوله های اسپرم ساز و منی در سن ۳۰-۳۵ سالگی به بعد کوچکتر میشوند. و رو به ضعف میروند. بهتر است که قبل از این سن شروع به تقویت خود کنید و با مصرف مواد کاملا طبیعی از این روند پیر شدن جلو گیری کنید. جوشانده زیره نبات از این لحاظ برای مردان فوق العاده است. جالب است بدانید که خیلی ها جوشانده زیره نبات را فقط مخصوص زنان و درد های وحشتناک قاعدگی میدانند. در حالی که زیره نبات همانقدر که برای زنان مفید است برای مردان نیز مفید و کاربردی است. بانوان مهربان از درست کردن این جوشانده برای شوهرانتان غافل نشوید. این جوشانده میتواند بهترین هدیه برای سلامتی و نیرومندی آن ها باشد.

جوشانده زیره نبات - نبات پایتخت

 

 

ج) جوشانده زیره نبات، تپش قلب شماست

زیره یکی از مهربان ترین دوستان برای قلب شما است. در اصل میتوان گفت زیره نبات دکتر متخصص قلب و عروق شما است. زیره از حمله قلبی و ضربان نامنظم قلب جلوگیری به عمل آورده و در پیشگیری و درمان سکته های قلبی حرف اول را می‌زند. این قدرت فوق العاده جوشانده زیره نبات شاید به این نکته مهم برگردد که زیره یکی از قوی ترین چربی سوز ها می باشد. این ماده با کمک تیوول و فسفر به پاکسازی و سم زدایی بدن شدت میبخشد. جوشانده زیره نبات قرص قلب شماست.

به یاد داشته باشید که زیره دارای فیبر میباشد و از آترواسکلروز جلوگیری می کند. تصلب شریان یا همان آترواسکلروز یعنی ضخیم شدن و سختی دیواره سرخ رگ ها. به عبارتی دیگریعنی هنگامی که عروق و رگ ها حالت ارتجاعی خود را از دست می دهند و گاها قطر عروق تغییر می کند. این بیماری در شریان های متوسط و بزرگ ایجاد می شود. تصلب شریان به سبب وجود پلاک های چربی و کلسترول با چگالی پایین ایجاد می گردد. قرص قلب و عروق خود را با طعم سلامتی نوش جان کنید و از طعم ناب و متفاوت آن لذت ببرید.

د) درمان سرماخوردگی و یبوست

این دو بیماری اساس و پایه های بیماری های دیگر هستند. آنها در واقع مادر تولید کننده بیماری های دیگر میباشند. رفع این دو به ساده ترین راه ممکن با مصرف جوشانده زیره نبات امکان پذیر است. خیلی ها فکر میکنند که ممکن است مواد طبیعی به سرعت داروهای شیمیایی برای رفع بیماری ها عمل نکنند. این افراد بی خبر از این موضوع میباشند که مواد طبیعی ممکن است حتی سریع تر از داروهای شیمیایی عمل کنند و همچنین از بازگشت مجدد بیماری نیز جلوگیری کنند.

به علاوه مواد طبیعی عوارض جانبی داروهای شیمیایی را نیز به همراه نخواهند داشت. به عنوان مثال به خاطر داشته باشید که مصرف ژلوفن عامل سرطان معده، سقط و فشار خون بالاست. استفاده خودسرانه از ژلوفن سبب ایجاد زخم در دستگاه گوارش میشود و به مرور زمان سرطان معده را به همراه دارد! به علاوه مصرف ژلوفن از آنجا که باعث شل شدن و انبساط عضلات بدن میشود سبب سقط جنین های بی دلیل و مکرر میشود. محققان دریافته اند که کسانی که طی جوانی به دلیل اعتیاد آور بودن استامینوفن کدئین، ژلوفن را انتخاب کرده اند در بزرگسالی دچار مشکلات فشارخون بالا و دردهای کلیوی شده اند. تحمل درد بهتر از استفاده از ژلوفن و حتی استامینوفن کدئین است. قبل از مصرف هر گونه ماده و قرص شیمیایی برای پیشگیری و درمان سری به مادرمان طبیعت بزنید.

جوشانده زیره نبات - نبات پایتخت

 

 

برای خرید نبات تک نفره، پولکی و انواع نبات به فروشگاه مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.