برای تهیه نبات های گیاهی ازترکیب مواد اولیه مورد نیاز برای نبات و عصاره گیاهان مختلف دارویی که هریک خواص گوناگونی دارند، استفاده می شود که علاوه بر خاصیت نبات خواص گیاهان را نیز دارا می باشد.

این نبات ها که با انواع مختلف در بازار یافت می شوند دارای رنگ و طعم های متفاوت می باشند که از انواع آن می توان نبات زعفرانی ، نبات هل ، نبات دارچین ، نبات زنجبیل ، نبات لیموعمانی ، نبات نعنایی ، نبات بابونه ، نبات آویشن ، نبات چای سبز ، نبات چای ترش و نبات گل گاوزبان را نام برد.(نبات پایتخت)

تفاوت نبات رنگی و نبات گیاهی

تفاوت ظاهری بین نبات رنگی و نبات گیاهی شاید خیلی محسوس نباشد و رنگ های مصنوعی استفاده شده در نبات های تقلبی بسیار نزدیک به رنگ های طبیعی گیاهان باشد که البته با کمی دقت این تفاوت آشکار می شود. اما تفاوت اصلی این نبات ها در مواد به کار برده شده در درون نبات می باشد که می توان از طعم و شیرینی آن تشخیص داد. متأسفانه امروزه برخی از کارگاه های تولیدی برای بالابردن سود و کاهش هزینه های خود از هر ترفندی استفاده می نمایند و سلامتی مشتریان برای آن ها اهمیتی ندارد بدین گونه که نبات هایی که با نام زعفرانی و یا گیاهی تولید می کنند چیزی جز رنگ های مصنوعی و در مواردی مقدارکمی از عصاره گیاه نیست. پس باید در خرید نبات ها دقت لازم را داشته باشیم زیرا که قیمت ارزان نبات می تواند این گونه دلایل را دارا باشد.

نبات رنگی

مطالب خواندنی : دارچین و خواص دارچین

شرکت شهد آفرین پایتخت که صادر کننده نبات بسیاری از کشورهای جهان بوده و تمام استاداردهای کیفیت را دارا می باشد نبات های خود را با برند پایتخت و کسری عرضه می کند که این محصولات به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی بوده و بدون هیچ گونه رنگ و ماده افزودنی محصولات خود را در محیطی بهداشتی تولید نموده و عرضه می نماید

شرکت نبات پایتخت با سابقه طولانی خود در تولید نبات و پولکی ، رضایت مشتری از کیفیت محصول را در دستور کار خود قرار داده و کیفیت خود را فدای سود خود نمی کند.

 

paytakhtcandy

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.