نبات چوبی

روش درست کردن نبات سفید و نبات زعفرانی

مواد اصلی در تولید نبات ، شکر و آب هستند که در این فرآیند شکر در آب با حرارت مورد نیاز تاحدی حل می شود که یک محلول سیر شده به دست آید و سپس یک قطعه چوب یا نخ بهداشتی و غیر پلاستیکی را در داخل محلول قرار داده و منتظر می مانیم تا محلول سرد شده و با چسبیدن به نخ یا چوب تشکیل بلورهای منظم دهد این فرآیند مقداری زمان بر می باشد و ممکن است تا چندین ساعت به طول بیانجامد پس از این که بلور ها تشکیل شد نبات تهیه شده را از داخل محلول بیرون آورده و می توان از آن استفاده کرد.(نبات پایتخت)

البته در این تهیه نبات که به صورت سنتی و با دست انجام می گیرد بلورهای نبات به صورت نامنظم بوده و نبات شکل مناسبی ندارد و همچنین باید مراقب باشید تا نبات در جایی کاملا بهداشتی قرار گیرد زیرا نبات قابلیت جذب میکروب بالایی دارد.

طرز تهیه نبات سفید و نبات زعفرانی

 

در تهیه نبات زعفرانی نیز به همان شکل تهیه نبات عمل می کنیم به علاوه این که زعفران را همراه با شکر در آب حل کرده و رنگ و طعم زعفران در نبات حس می شود و نبات خاصیت زعفران را به خود می گیرد.

برای تهیه نبات گیاهی نیز همانند نبات زعفرانی عمل می شود، با این تفاوت که به جای زعفران از گیاهان مختلف که دارای خواص گوناگونی می باشند استفاده کرد که به این ترتیب با سردشدن محلول نبات گیاهی با طعم مورد نظر درست می شود.

مطالب خواندنی: لیمو عمانی و خواص آن

شرکت پایتخت با دستگاه های پیشرفته و مدرن خود نبات های سفید ، زعفرانی و گیاهی را با حداکثر کیفیت و در محیطی کاملا بهداشتی تولید نموده و در دسترس عموم قرار می دهد. این نبات ها کاملا ارگانیک و طبیعی می باشد و افزودنی ای به آن اضافه نشده است. این نبات ها با ظاهر و طعمی مناسب عرضه شده و تمام خواص نبات به علاوه خواص فوق العاده زعفران و خواص گیاهان به کار برده شده در آن را دارا می باشد. زعفران به کار برده شده در نبات های زعفرانی شرکت پایتخت از مرغوب ترین نوع زعفران استفاده می شود.

paytakhtcandy

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.